Subject: 2025.04.01_lähteseisukohtade küsimine Transpordiametist_Tutermaa külas Väikevälja ja Aaviku tee 1 maaüksuste ning lähiala detailplaneering
From: "Laine Vain" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Apr 2025 15:36:27 +0300

Tere!

Edastan Harku Vallavalitsuse kirja, manuses.

Lugupidamisega

Laine Vain
planeeringute spetsialist

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Tänan.

Tagasiside vorm on leitav
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> SIIT

  _____

Harku Vallavalitsus
Teenuste tn 2, Tabasalu
Harku vald
Telefon: 5887 2860
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.